Tuesday, November 8, 2011

KENANGAN AKU TIME ALUMNI DI PLKN (STADIUM HOKI,BUKIT JALIL)

KENANGAN INI SENGAJA AKU KARYAKAN DAN HASILKAN UNTUK TATAPAN SEMUA INSAN YANG MENGENALI DIRI INI....

gambar di atas menunjukkan kerusi dan penonton (bekas2 plkn ) yang hadir pada hari Jumaat yang bertarikh 14NOV 2011......
pada ketika itu aku dapat berita daripada membe aku sakinah.....









wajah-wajah ceria yang kami berdua tonjolkan.....
kami happy sangat dapat jumpe membe plkn yang lain...
sebelah aku nie sakina.....kalo korang nak tahu lebih lanjut pasal dia check la kat facebook dia ok...
http://www.facebook.com/qyna.sha
haaaa...sekarang korang bole la tanya pengalaman dia time pegi alumni kat bukit jalil..hehheheheh

aku dapat informasi pasal alumni nie pon daripada dia...mula2 aku fikir banyak kali, nak pergi ke tidak..akhirnya kiena pon ajak and pujuk aku pegi.....
aku pon join la....
semua bekas2 plkn harus berkumpul di larkin sentral pada pukul 7pg...tapi aku bertolak dari rumah pada pukul 5.30 maklumla...rumah aku dari larkin agak jauh sikit,lagipun ayah aku nanti pukl 6 pagi nak jumpe kawan dia.....so masing2 kejar mase...hehheheeh
time aku sampai larkin ialah tepat pada pukul 6.00pg...aku msg kiena..dia sampai pukul bape....
dia cakap tengah otw...aku pon tggu dia depan MCD
huhuh...mase yang dinantikan sudah pon tiba aku berjumpe dengan dia....
kami berbual banyak benda sambil menunggu bas..
Kami pegi ke bukit jalil dengan menaiki bas PLKN...pengalaman manis buat kiteorang semua,


ok sekarang kite cerita pasal agenda yang dijalankan di sana...
pelbagai pancaragam,persembahan dan musik yang dimainkan bertemakan patriotik.....semakin bersemangat semua orang dekat dalam stadium....
tak silap aku time tu semua platih plkn batch baru ambil bahagian yang bakal dipersembahkan....

Seterusnya , aku nak ceritakan pasal membe2 aku yang pegi sane....

Gambar di atas menunjukkan sebahagian membe aku yang pergi selain sha Qna....hehheh
dari kiri wan(dalam facebook http://www.facebook.com/ewan.tokkey), nurul (tapi aku tak de name fb dia),
joe (dalam fb name http://www.facebook.com/profile.php?id=100001204401943&sk)
last but not least aku adah korang kenal punye..hhahhahah

Ade gak membe lain yang pegi...antaranya yasin, ain, syaza.....and ramai lagi......kalo tengok muke aku kenal...tapi name kureng...tak ingat sangat laaa....hahahha  MAAF..
time kiteorang 4 orang berjumpe...macam2 benda yang kitorang ceritakan....
si dak NURUL asyik kene buli jer...kesian *HARI2*..hhehehhehe tergelak aku dengan diaorang semua...BEST!!!!

















itu sahaja yang dapat aku hasilkan cerita kami yang pergi ke alumni PLKN...BEST...kalo free lagi ..aku update lagi ye kawan,,,,sayang korang semua..MUUUUUUAAAAHHHHHHHHHH ....<3

1 comment: